Na ľudovú nôtu: Každý dobrý bača vie, že aj ovca sa cíti lepšie, ak je starostlivo podojená.

Fikcia: Smer už začal s predvolebnou kampaňou, toto je prvý bilbord

Strana Smer chce vysvetľovať ľuďom, čo pre nich urobila a čo sa urobiť ešte len chystá.

Zdá sa, že strana Smer- -sociálna demokracia už nechce nič ponechať na náhodu. Neúspech vo voľbách do vyšších územných celkov a europarlamentu, fiasko predsedu Fica v súboji o kreslo hlavy štátu spolu s klesajúcimi preferenciami zmobilizovali celý tím, ktorý má na starosti propagáciu sociálnych demokratov.

Inšpirovaní Markom Maďaričom sa teda všetci dobrovoľne vzdali svojich funkcií a vyhlásili, že viac kandidovať nebudú. Predseda Fico ich však presviedčal, aby sa o svoje niekdajšie funkcie uchádzali opäť, veď za neúspech predsa nemôžu oni, ale voliči.

Napokon ich jeho argumenty presvedčili, opäť kandidovali a z náročného súboja samých so sebou vyšli ako jednoznační víťazi. A mohli sa s entuziazmom opäť vrhnúť do práce.

Výsledkom je nová bilbordová kampaň, ktorá bude postupne, až do volieb v roku 2016, nenásilnou formou, využijúc ľudové motívy a zvyky, predstavovať občanom voličom všetko dobré, čo strana Smer pre nich doposiaľ urobila alebo čo sa urobiť chystá v najbližších desaťročiach.

Prvý zo série veľkoplošných plagátov, ktorý sa čoskoro objaví na celom Slovensku, zrozumiteľnou formou oboznamuje voličov s pripravovanou daňovou reformou, so zmenami v odvodoch a v dôchodkovom systéme.

  • Plus 7 dní
    Článok bol spracovaný a publikovaný redakciou Plus7 dní. Svoje pripomienky, návrhy a tipy môžete adresovať priamo na adresu [email protected].