Dress code v potravinách? Pozor, aký outfit si do supermarketu oblečiete

U nás sa pyžamová kultúra v potravinách nenosí, ale v zahraničí sa tento nešvár celkom rozmohol. Zákazníkom je pri pohľade na iných nakupujúcich v županoch trápne a aj samotný obchodný reťazec už na to reagoval. Ak prídete nakupovať v nočnom úbore, môžu vás vypoklonkovať.

Manažéri britského reťazca Tesco dostali zelenú. Zo supermarketu môžu „vyprevadiť“ zákazníkov, ktorí si zašli na nákup v pyžame. Reťazec reagoval na sťažnosti zákazníkov, ktorí v nočných košeliach do supermarketu nechodia.

Vysvetlia im to

Na pyžamový problém reagoval obchodný reťazec potom, čo sa jeden zo zákazníkov sťažoval na sociálnych sieťach na nakupujúce v pyžame a papučiach, čo sa mu zdalo doslova nechutné, píše Telegraph.

Na zákazníčky, ktoré nakupovali v nočnom úbore sa vzniesla vlna kritiky:

„Množstvo našich zákazníkov nám povedalo, že sa cíti nepríjemne, keď vidí ostatných nakupujúcich v našich predajniach v nevhodných odevoch. Budeme sa preto snažiť nájsť riešenie, aby bol každý spokojný,“ uviedol reťazec s tým, že formálny dress code pre zákazníkov neurčili a nechávajú na pracovníkov, aby vec diskrétne a so sedliackym rozumom zákazníkom vysvetlili. Hádam si potom zákazníci vstúpia do svedomia a pred návštevou obchodu sa pozrú aj do zrkadla. Pyžamová kultúra by predsa len mala asi zostať za dverami našich obydlí.

Anketa

Išli by ste do obchodu nakupovať v pyžame?

Áno 10% Nie 90%Celkový počet hlasujúcich: 148

Celodenný pyžamový syndróm

Áno, aj taký existuje. Takzvaný syndróm „celý deň v pyžame“ v takej Veľkej Británii narastá. Začiatkom roka dokonca riaditeľ školy v Darlingtone apeloval na rodičov, aby prestali svoje deti vodiť do školy v pyžame. Niektorí rodiča chodili v pyžame dokonca aj na triedne schôdzky.

Iné supermarkety zaujali miernejší prístup. Waitrose pre náročnejších uvíta každého zákazníka, aj v župane. Asda odkázal zákazníkom, že môžu nakupovať v čom chcú, hlavné je, aby mali na sebe aspoň niečo.


  • kor
    Článok bol spracovaný a publikovaný redakciou Plus7 dní. Svoje pripomienky, návrhy a tipy môžete adresovať priamo na adresu [email protected].
VIDEO Plus 7 Dní