Už z názvu je jasné o akú techniku sa jedná. Ako základ pre tuto odstrojenú beštiu poslúžila  dobre známa Kawasaki H2 SX s kompresorom prepĺňaným motorom s výkonom 147,1 kilowattov, čo je rovných 200 konských síl.

Podľa štýlu majiteľa

Ide o radový štvorvalec s obsahom 998 centimetrov kubických a štyrmi ventilmi na valec.

Tento šperk v podobe štvorvalcového motora s kompresorom inžinieri z  Kawasaki umiesntnili do špeciálne navrhnutého trubkového rámu, ktorý sľubuje stabilitu vo vysokých rýchlostiach a ľahkú ovládateľnosť.

Šesťstupňovej prevodovke sekunduje antihopingová spojka, ktorá zabraňuje zablokovaniu zadného kolesa pri podraďovaní a pomocná vačka pomáha znížiť zaťaženie spojkovej páčky. Kawasaki Quick Shifter, ktorý funguje od 2500 otáčok za minútu a je schopný radiť nielen hore, ale aj nižšie prevodové stupne.

O zastavenie sa zase starajú vpredu dva duálne poloplávajúce 300-milimetrové kotúče, do ktorých sa zakusujú radiálne uložené strmene so štyrmi piestikmi.

Vzadu mu sekunduje kotúč s priemerom 250 milimetrov a jednopiestikovým strmeňom.

Uvidíme, ako bude nastavené odpruženie, keďže podľa špecifikácie je vpredu, aj vzadu nastaviteľné len predpätie pružiny. Tu by sme však prijali plne nastaviteľný podvozok pre lepšiu personalizáciu na jazdný štýl každého majiteľa.

Kontrola nad beštiou

V dnešnej dobe je už štandardom full LED osvetlenie a plnofarebný TFT prístrojový displej.

Ovládacie prvky sú rozdelené medzi ľavú a pravú stranu riadidiel tak, aby ste nemuseli uvoľniť držanie rukoväti a nestratili tak kontrolu nad touto beštiou.

Na ľavej ruke budete mať tempomat a možnosť zmeny zobrazenia na displeji. Na pravej zase všetky nastavenia.

Nastaviť si budete môcť jazdné režimy, trakčnú kontrolu a aj launch control pre čo najlepšie štarty. Tomuto sa však viac povenujeme až keď si to vyskúšame na ostro pri reálnom teste.

Návykový zvuk

Dizajnovo ZH2 odkazuje na modelový rad Supernaked  s označením Z, do ktorého úplne zapadá.  Jej agresívny a draví vzhľad podľa nás umocní zvuk kompresora, ktorý bude určite návykový!

Kawasaki vypočula aj kritikov a zmenila výfukový tlmič. Ten na ZH2 už nepôsobí ako skriňa na odkladanie vecí – tak ako pri modeloch H2.

Výška sedla 830 milimetrov by mala vyhovovať väčšine jazdcov, aj keď tí menší môžu mať problém dočiahnuť pohodlne na zem.

Naschvál sme si nechali objem palivovej nádrže až na koniec. Jej veľkosť 19 litrov je dostatočná, ale počítame že minimálne každých 200 kilometrov budete určite stáť na pumpe. A keď sa necháte uniesť zvukom odfukujúceho kompresora, tak aj skôr.

A nám už nezostáva nič iné len sa nedočkavo tešiť na sezónu, aby sme vám priniesli plnohodnotný test tohto pekelného stroja.