Instagram chce byť úprimný

Internetový server TechCrunch prišiel ako prvý so zaujímavou informáciou týkajúcou sa zásadnej novinky v populárnej aplikácii Instagram. V androidovom kóde skúšobnej verzie totiž našli časť svedčiacu o tom, že aplikácia by chcela používateľov presne informovať o čase, ktorý v nej strávia.

Neskôr to na Twitteri potvrdil Kevin Systrom, šéf Instagramu. Uviedol, že podľa neho treba vedieť, koľko času trávime online, ako nás to ovplyvňuje, a tvorcovia najrozšírenejších aplikácií by sa nad tým mali zamyslieť. Instagram chce ísť v tomto smere príkladom. S časovým manažmentom, teda možnosťou zistiť a nastaviť čas strávený v jednotlivých aplikáciách a obmedziť ho prichádza aj operačný systém Android.

Kedy bude nová funkcia aktivovaná na Instagrame a či sa tak stane aj vo verzii pre iOS, zatiaľ nie je známe.

Instagram chce byť úprimný
Instagram chce byť úprimný
Shutterstock