1 / 12 |
LIETAJÚCI KOBEREC Zásadným prínosom z hľadiska komfortu je implementácia špeciálnych tlmičov, ktoré dostali hydraulické dorazy
zdroj:
MAREK POKRÝVKA
2 / 12 |
Cactus PureTech 110
zdroj:
MAREK POKRÝVKA
3 / 12 |
POHODLIE NADOVŠETKO Dobrý dojem v nás zanechali aj sedadlá. Sú príjemne široké. Citroën na ne začal používať penu s vysokou hustotou, ktorá lepšie podopiera telo.
zdroj:
MAREK POKRÝVKA
4 / 12 |
Citroën C4 Cactus PureTech 110
zdroj:
PLUS 7 DNÍ
5 / 12 |
Citroën C4 Cactus PureTech 110
zdroj:
PLUS 7 DNÍ
6 / 12 |
VŠETKO NA DOTYK Sedempalcový dotykový displej slúži na ovládanie väčšiny funkcií (aj klimatizácie). Niektoré funkcie treba dlhšie hľadať v podmenu.
zdroj:
MAREK POKRÝVKA
7 / 12 |
NIČ PRE BASKETBALISTOV Na sedadlách vpredu aj vzadu je dosť miesta, slabšie je to s hlavou zadných pasažierov, ak majú nad 175 centimetrov.
zdroj:
MAREK POKRÝVKA
8 / 12 |
LIETAJÚCI KOBEREC Zásadným prínosom z hľadiska komfortu je implementácia špeciálnych tlmičov, ktoré dostali hydraulické dorazy
zdroj:
MAREK POKRÝVKA
9 / 12 |
POHODLIE NADOVŠETKO Dobrý dojem v nás zanechali aj sedadlá. Sú príjemne široké. Citroën na ne začal používať penu s vysokou hustotou, ktorá lepšie podopiera telo.
zdroj:
MAREK POKRÝVKA
10 / 12 |
Cactus PureTech 110
zdroj:
MAREK POKRÝVKA
11 / 12 |
VŠETKO NA DOTYK Sedempalcový dotykový displej slúži na ovládanie väčšiny funkcií (aj klimatizácie). Niektoré funkcie treba dlhšie hľadať v podmenu.
zdroj:
MAREK POKRÝVKA
12 / 12 |
Cactus PureTech 110
zdroj:
MAREK POKRÝVKA