1 / 7 |
Prekvapí dojazdom Väčšina plug-in hybridov ponúka elektrický dojazd do 50 kilometrov, ale A 250e zvládne takmer 70 kilometrov. To už na každodenné používanie väčšine ľudí bohato stačí.
zdroj: ROBO HUBÁČ
2 / 7 |
18-kové kolesá Plus disky s dizajnom AMG. Celková cena testovaného exemplára sa prešmykla cez hranicu 50 000 eur.
zdroj: ROBO HUBÁČ
3 / 7 |
Ťažko si to všimnúť V interiéri spoznáte, že ide o plug-in hybrid, len podľa displejov zobrazujúcich elektrickú spotrebu a dojazd. Pádla slúžia na rekuperáciu, ale to na nich nevidno.
zdroj: ROBO HUBÁČ
4 / 7 |
Prístrojovka je digitálna Spotrebu zobrazujú dva ukazovatele: jeden ukazuje spotrebu v kWh/100 km, druhý v l/100 km.
zdroj: ROBO HUBÁČ
5 / 7 |
Na rýchle nabíjanie Dva dolné kontakty znamenajú, že sem ide aj CCS konektor na rýchle nabíjanie. To nie je vo svete plug-in hybridov úplne bežné.
zdroj: ROBO HUBÁČ
6 / 7 |
Prekvapí dojazdom Väčšina plug-in hybridov ponúka elektrický dojazd do 50 kilometrov, ale A 250e zvládne takmer 70 kilometrov. To už na každodenné používanie väčšine ľudí bohato stačí.
zdroj: ROBO HUBÁČ
7 / 7 |
Fejkové, ale pekné Bočné prieduchy aj lichobežníkový výfuk sú síce falošné, ale vyzerajú dobre.
zdroj: ROBO HUBÁČ