1 / 9 |
FEŠÁK Z ÁZIE Sedem diód denného svietenia uložených v kruhu pôsobí zaujímavo. Čierna strecha je za príplatok 500 eur.
zdroj: ROBO HUBÁČ
2 / 9 |
NAJVÄČŠÍ V TRIEDE Na prvý pohľad nie je 252 litrov veľa, ale v triede malých je to najviac. Kryt sa neotvára s vekom, čo môže niekedy prekážať.
zdroj: ROBO HUBÁČ
3 / 9 |
AKO VO VEĽKÝCH Za osempalcový displej aj s kamerou sa pripláca 750 eur (Comfort), ak chcete aj navigáciu, tak si pripravte 1 400 eur (Style).
zdroj: ROBO HUBÁČ
4 / 9 |
TROCHU ÚZKE Ale pekne spracované pracovisko s osempalcovou obrazovkou a malou rýchlostnou pákou.
zdroj: ROBO HUBÁČ
5 / 9 |
BEZKĽÚČOVÉ OTVÁRANIE Štartovanie tlačidlom je v tejto kategórii automobilov skôr výnimočné.
zdroj: ROBO HUBÁČ
6 / 9 |
DIZAJNOVÁ DROBNOSŤ Ktorá však zaujme: na zadnom strešnom stĺpiku je názov modelu i10.
zdroj: ROBO HUBÁČ
7 / 9 |
FEŠÁK Z ÁZIE Sedem diód denného svietenia uložených v kruhu pôsobí zaujímavo. Čierna strecha je za príplatok 500 eur.
zdroj: ROBO HUBÁČ
8 / 9 |
PÔSOBÍ DOSPELO Hyundai i10 je malé auto vhodné na každodenné používanie. Odporúčame s výkonnejším štvorvalcom.
zdroj: ROBO HUBÁČ
9 / 9 |
KLASICKÝ ANALÓGOVÝ Prístrojový panel s malým displejom palubného počítača uprostred. Ciferníky majú šachovnicový podklad.
zdroj: ROBO HUBÁČ