Dokážeš si niečo kúpiť aj bez reklamy? - pýtajú sa neraz českej herečky a influencerky Anny Kadeřávkovej (23) sledovači na sociálnych sieťach. A ona odpovedá: „Dokážem. Ale často nemusím.“ Na Slovensku zatiaľ nie veľmi známa slečna tvorí pár s naším raperom Jánom Strapcom (31), ktorý vystupuje pod menom Strapo. Láska medzi nimi zahorela minulý rok, keď Anna kvôli filmu Šťastný nový rok pricestovala vlakom do Bratislavy. Strapo si privyrábal ako produkčný filmu, dostal pokyn čakať českú herečku na stanici a odprevadiť ju do hotela. Krásavica zahorela k občas kontroverznému slovenskému junákovi takou veľkou láskou, že sa za ním presťahovala do nášho hlavného mesta. Veľa času však pre pracovné povinnosti trávi aj v rodnej Prahe. V Bratislave totiž šťastná nie je. Pripadá jej malá a chýba jej tu popcorn s príchuťou šunky a syra.

Nežná a nedotknuteľná

V Česku je Anna Kadeřávková vďaka účinkovaniu v niekoľkých filmoch, seriáloch a tiež aktívnej účasti na sociálnych sieťach ozajstnou celebritou. Dokonca sa jej pošťastilo dostať pozvanie do slávnej televíznej talk­show Jana Krausa. České médiá ju často prezentujú ako „tú“ s boreliózou, ktorou roky trpí, no fakt je, že ide o talentovanú a pôvabnú herečku. Svojimi ostrými vyjadreniami však dokáže mnohým poriadne pohnúť žlčou. A veru si už neraz zlizla zdrvujúcu kritiku. Naposledy jej sledovatelia bojujúci pre pandémiu s finančnými suchotami vytkli sériu fotografií z dovolenky na Cypre. „My sa tým nechválime. Len robíme svoju prácu a robíme ju dobre, preto nám za to platia. Hotel sme brali taký, aký sa nám páčil. Radi si za príslušný komfort priplatíme,“ opísala príjemnú pridanú hodnotu svojej celebritnosti.

Odpúšťame jej

Anička, ako ju pre nežný vzhľad volajú v českej brandži, pochádza z desiatich súrodencov, no núdzou nikdy netrpela. „Dokonca by som povedala, že som mala toho viac ako v iných rodinách. Keďže nás bola veľká kopa detí, vždy to bola zábava. Vyrastať v takej veľkej rodine bolo nádherné. Určite by som nemenila,“vyznala sa pre PLUS 7 DNÍ. Napriek tomu sama početnú rodinu neplánuje. „Desať detí by som asi nechcela. Rodičov za to veľmi obdivujem, ale pre mňa sú dve či tri deti ideál,“tvrdí.

Hoci je Anička zamilovaná do Slováka, svoju budúcnosť vidí v Prahe. Či ich láska vydrží a odsťahujú sa do českej metropoly, ukáže čas. Bratislava sa jej totiž zdá málo rušná a chýba jej tu množstvo vecí. Podľa vlastných slov by v našom hlavnom meste uvítala viac podnikov a služieb. V kine jej chýbajú pukance s príchuťou syra a šunky a prekáža jej tiež absencia akvaparku. Doposiaľ sa jej nepodarilo objaviť donáškovú službu, nonstop potraviny a nepozdávajú sa jej ani naše spoločenské akcie. „Sú také polovičné, keď to porovnávam s Prahou,“ zhodnotila. Ktoré spoločenské akcie má Anna na mysli, nekonkretizovala. Veľmi dobre si však pamätáme, ako Andrea Verešová nazvala Český ples v opere „naleštenou bídou“. My však mladej umelkyni odpúšťame a do českej metropoly sa radi vrátime, hoci si z tamojších párty tak, ako sme často zvyknutí, budeme musieť odskočiť na Václavák na „buřta“.

Nedomyslela to

Niektorých Slovákov Aničkine slová z minulosti dvihli zo stoličky. „Prosím, zabaľ si ponožky, sandále, lepeňák a kúp si jednosmerný lístok do Prahy,“odkázal jej jeden z nich. Slová o našom hlavnom meste nenechali chladného ani Strapa. „Keď si prečítal komentáre ľudí, povedal, že musí súhlasiť, že to pôsobí hlúpo, ale chápe, ako som to myslela. Nechcela som byť zlá," ľutuje svoje nie príliš šťastne volené slová, no za názorom si stojí. "Ja som Bratislavu ani jej obyvateľov neurazila. Faktom zostáva, že je to menšie mesto ako Praha. To znamená, že je tu menej možností. Dala som to čierne na bielom a niektorých sa to dotklo. Bratislava je viac-menej pekné mesto, ktoré má svoje osobné kúzlo,“zmiernila Kadeřávková svoj názor.

Hoci sa nežná Anna necíti v našej krásavici na Dunaji komfortne, po filme Šťastný nový rok, prijala úlohu aj vo filme Známi neznámi. Kývla na ponuku producentky Wandy Hrycovej, vďaka ktorej sa česká talentovaná dievčina objaví na plátne s elitnými slovenskými hercami na čele s Tatianou Pauhofovou, či Tomášom Maštalírom. Príbeh sa odohráva v jednej miestnosti, kde sa všetci účastníci dohodnú, že svoje mobilné telefóny položia na stôl a telefonovať budú môcť len tak, aby to počula celá spoločnosť. Anna tvrdí, že by sa s takouto situáciou dokázala vyrovnať aj v civilnom živote. „Na svojom mobile nie som závislá. Občas mám dokonca problém s tým, že na instagram pridávam menej príspevkov, než by som mala. Musím sa teda prinútiťť, aby som bola aktívnejšia a aktuálna. Sociálne siete sú moja práca, ktorá ma baví a zároveň to funguje aj na propagáciu mojej osoby. Som šťastná, že niečo také je v dnešnej dobe možné,“ uzavrela našu debatu.

Pozrite si v GALÉRII fotografie českej celebritnej herečky, ktorá sa pokúša presadiť aj na Slovensku