Logo
Reklama

Použitie erotiky môže politikom skôr uškodiť. Kto od marketéra zožal kritiku a kto pochvalu?

„Samoúčelné použitie sexu a erotiky môžu ľudia odmietať,“ upozorňuje známy marketér Pavol Minár.

Zdroj: Milan David - Trend

Reklama
Reklama

Monika Mikulcová

redaktorka oddelenia reportáží

Ak má sexuálna téma svoju zrozumiteľnú úlohu v reklame, tak sex predáva. Ak ale sex použijeme v domnení, že čokoľvek spojené so sexom predáva, je to omyl, tvrdí známy marketér.

Diskusia

(0)

Autor článku

Monika Mikulcová

redaktorka oddelenia reportáží

Pripravuje reportáže zo Slovenska a zo zahraničia, venuje sa aj sociálnym, medicínskym, kultúrnym a historickým témam.

Ocenenia: 2002 - 2. miesto v novinárskej súťaži Bororo-Kamienok, organizovanej Úradom vlády Slovenskej republiky, Sekretariát splnomocnenkyne vlády SR pre rómske komunity
2002 – 2. miesto v novinárskej súťaži Najlepšie je s mamou a otcom, organizovanej OZ Návrat, Orange Slovensko v spolupráci so Slovenským syndikátom novinárov.

Výber pre vás