Tip na článok
Z traileru na predaj nehnuteľnosti.

Luxusné realitné večierky: Takto sa predávajú multimiliónové vily super boháčom

Viac ako nezvyčajný predaj nehnuteľností.

Galéria k článku (3 fotografie )
Alexander Ali: Jeho spoločnosť predáva luxusné nehnuteľnosti cez inovatívnym spôsobom. Cez Instagram.
Nezvyčajný predaj nehnuteľnosti: V dome spravili plážový večierok, z ktorého zverejnili foto na sociálnej sieti. O šesť dní mal nového majiteľa.
Nezvyčajný predaj nehnuteľnosti: V dome spravili plážový večierok, z ktorého zverejnili foto na sociálnej sieti. O šesť dní mal nového majiteľa.

Generálny riaditeľ realitnej kancelárie prezradil, ako predáva multimiliónové vily super boháčom.

Nehnuteľnosti robí slávnymi

Vlastníte niekoľkomiliónový dom v Los Angeles, ktorý chcete predať netradičným spôsobom? Potom je správny čas obrátiť sa na jednu osobu. Alexander Ali je zakladateľom spoločnosti Society Group. Tá spraví o vašej rezidencii hotový trailer - dramatický a v hollywoodskom štýle, ktorý pomôže vašu rezidenciu dobre predať.

Zdá sa, že na zákazníkov to funguje. Od roku 2015 spoločnosť pomohla predať nehnuteľnosti za vyše 500 miliónov dolárov vrátane Playboy zámočku. Súčasné portfólio spoločnosti má hodnotu viac ako 1,7 miliardy dolárov. „Tak, ako celebrity majú publicitu, my robíme domy slávnymi,“ vysvetlil filozofiu spoločnosti jej generálny riaditeľ Ali pre Business Insider. Ako?

Instapredaj

Spoločnosť predstavuje nehnuteľnosť klientom vskutku netradične. Vytvorí teatrálne propagačné video na mieru každej nehnuteľnosti. Okrem toho v nej usporiada luxusný večierok pre exkluzívnu skupinu hostí. Instagram slúži spoločnosti ako galéria príťažlivých fotiek predajných domov a lepšie ako akákoľvek osobná obhliadka. Najpamätnejšia predajná udalosť pre Aliho bola, keď jeho firma ponúkala penthouse v Santa Monice za 15 miliónov dolárov. Dom premenili na „Insta Penthouse“ s tematikou plážového večierka zo 60. rokov.

Na „realitnej párty“ nechýbala fotobúdka umiestnená na streche budovy, umelecké inštalácie, tisíc dekoračných vrtuliek, plážové lopty v každej miestnosti, neónová izba a guľôčky vo vani. „Pointou bolo pripomenúť ľuďom ich detstvo, oživiť spomienky na pláž, zároveň im nalievať martini a predávať majetok,“ povedal Ali. Cieľ sa podaril. Penthouse si našiel svojho kupca za šesť dní. Jeho agent našiel dom na základe zverejnených fotiek na Instagrame z daného eventu.

Keď predávali takzvaný zenový dom, štyridsať vybraných hostí pozvali na večierok „východného sveta a jemného luxusu“. Špecializovaná párty zahŕňala večeru a živé vystúpenia. Society Group má pod palcom marketing gigantickej nehnuteľnosti v L. A. s názvom The One, ktorá pôjde budúci rok na trh s nehnuteľnosťami za neuveriteľných 500 miliónov dolárov.

VIDEO Plus 7 Dní